Antrenamente

Greutăți pentru slăbire. Antrenamentul cu greutăţi: beneficii în procesul de slăbire - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati — care este cel mai eficient antrenament pentru slabit? Sa facem cunostinta cu cei 3 concurenti: HIIT, sau High Intensity Interval Training, este o tehnica de antrenament cardio si consta in alternarea intervalelor de antrenament de intensitate redusa si controlata, cu cele de intensitate sporita.

Perioadele de antrenament de intensitate mare sunt foarte eficiente pentru arderea grasimilor, iar combinate cu cele de intensitate redusa permit recuperarea organismului. Antrenamentul cardio consta intr-o serie de exercitii fizice ale caror scop este de a fortifica afirmatii pentru slabit legatura.

greutăți pentru slăbire

Ele se desfasoara pe o perioada mai mare de timp si fac inima sa bata cu putere. Acest lucru sporeste circulatia sanguina pentru a furniza cantitati optime de nutrienti si oxigen fiecarei celula a corpului.

greutăți pentru slăbire

Nu are importanta ce exercitii sau forma de antrenament alegi: alergatulmersul pe bicicletadansul, tenisul, atata greutăți pentru slăbire cat iti pune sangele in miscare.

Pentru a ne mentine greutăți pentru slăbire, elasticitatea, un echilibru bun chiar si pe masura ce inaintam in varsta, antrenamentul cu greutati ar trebuie sa fie nelipsit din orice plan de exercitii. Stiinta a investigat prin diferite studii si cercetari gradul de eficienta a acestor forme de antrenament. Dar, inainte de a ne grabi sa tragem concluziile, nhs sa slabesti important sa stabilim ca antrenament nu este totul in lupta cu kilogramele in plus!

Daca vrei sa ajungi la greutatea ideala, cel mai important pas este sa adopti o dieta in concordanta cu acest obiectiv. Cu alte cuvinte, este necesar sa adopti o alimentatie greutăți pentru slăbire Antrenamentele vin sa completeze eforturile de pierdere in greutate. Asadar, daca vrei rezultate cat mai rapide, trebuie sa stii care dintre cele 3 forme de antrenament este mai eficienta sau mai potrivita obiectivelor tale: 1. Cardio Antrenamentul cardio este foarte accesibil si eficient atunci cand vine vorba de slabit.

Conditia este sa creezi un deficit caloric.

Suplimente Pentru Slabire? - Despre CARNITINA - BCAA - PROTEINA

Acest lucru presupune sa topesti mai multe calorii decat consumi. Pentru a desfasura un antrenament cardio nu ai nevoie de cunostinte vaste in materie de fitness. Alergatul, de pilda, in aer liber sau pe banda de fitness, este suficient. Daca ceea ce-ti doresti nu este doar sa pierzi in greutate, ci sa fii in forma, antrenamentul cardio nu este nici pe departe cea mai eficienta forma de antrenament.

greutăți pentru slăbire

Consumul de energie post antrenament este destul de mic, in cazul antrenamentelor cardio. Acest lucru inseamna ca vei arde un numar mare de calorii in timp ce te antrenezi si foarte putine calorii dupa incheierea antrenamentului.

In plus, este mai usor decat iti imaginezi sa mananci caloriile topite dupa un antrenament cardio.

Antrenamente

Sa zicem ca topesti in jur de de calorii dupa 30 de minute de alergare. Un iaurt, cateva nuci si seminte si un fruct vor fi suficiente pentru a acoperi caloriile consumate. Asta nu inseamna ca nu ar trebui sa mananci dupa antrenament.

  • Imbunatateste calitatea somnului; Reduce stresul.
  • Când vine vorba despre cele mai bune alimente dintr-o dietă de slăbire, ceea ce trebuie să cauți de fapt sunt alimentele sărace în calorii, bogate în nutrienți și care îți oferă senzația de sațietate pe termen lung.

Dar aceasta forma de exercitiu nu topeste atat de multe calorii pe cat si-ar dori cei mai multi dintre noi. Da, intr-adevar, energia consumata in timpul antrenamentului cardio sprijina eforturile de pierdere in greutate.

  1. Majoritatea oamenilor care vin la sală, o fac pentru a slăbi.
  2. Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati!
  3. Cara pakai bsh gel de slăbire
  4. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  5. Cardio sau greutati? Care are rezultate mai bune pentru slabit - Slăbește doar cu greutăți
  6. Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.
  7. Ce este slăbitul din greutate?
  8. Burta inferioară după pierderea în greutate

Cu toate acestea, scopul tau, cu siguranta nu este sa topesti calorii, ci sa elimini surplusul de grasime. Iar daca mananci mai mult decat necesar, nu are importanta cat de mult cardio faci.

Slăbește cu greutăți Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Nu vei obtinute niciodata rezultatele dorite. De ce? In timpul unui astfel de antrenament organismul atinge consumul maxim de oxigen intr-o perioada foarte scurta de timp. Pentru ca efortul depus este unul mare, muschii lucreaza la capacitatea lor maxima. In astfel de conditii, corpul va avea nevoie de mai mult oxigen, iar acest lucru va creste perioada de ardere a grasimilor cu pana la 48 de ore dupa finalizarea antrenamentului.

Un studiu desfasurat la o universitate din Scotia a urmarit progresul a 45 de femei supraponderale timp de 15 saptamani. Subiectii au fost impartiti in doua grupe, unul dintre ele a desfasurat antrenamente HIIT de 20 de minute, iar altul antrenamente cardio de greutăți pentru slăbire de minute la intensitate constanta. La finalul studiului, cercetatorii au descoperit ca femeile care au desfasurat antrenamente HIIT au pierdut din masa de grasime de 3 ori mai mult decat cele care au desfasurat antrenamente cardio.

Si, greutăți pentru slăbire interesant, antrenamentele HIIT au dus la o pierdere semnificativa in greutate din regiunea picioarelor si posteriorului.

Rutina de slabire cu greutati, Scopul antrenamentelor atunci când slăbești

Balanta inclina, asadar, de partea antrenamentelor HIIT: de 3 ori mai multa pierdere din masa de grasime, in jumatate din timp. Greutăți pentru slăbire acestor tipuri de antrenamente il reprezeinta durata indelungata de recuperare necesara organismului si faptul ca nu poate fi executat pe o durata de timp mai mare de 20 de minute, decat cu eforturi foarte mari.

Antrenamentul cu greutati Sa recapitulam: cardio te ajuta sa topesti un numar semnificativ de calorii, insa HIIT te ajuta sa topesti un numar mai mare de calorii, in timpul si dupa antrenament.

Asadar, care este rolul antrenamentului cu greutati?

greutăți pentru slăbire

O cercetare in domeniu a supravegheat 3 categorii de persoane care urmau un regim greutăți pentru slăbire pentru slabit: un grup nepracticant de fitness, un grup practicant de aerobic si un altul practicant de aerobic si antrenamente cu greutati.

Toti subiectii au pierdut in greutate 10 kg, insa cei care ridicau greutati au mai pierdut inca 3 kg din masa de grasime. De asemenea, atunci cand ridici greutati topesti caloriile mai eficient. Un circuit de numai 8 miscari consumapana la de calorii. Antrenamentul cu greutati, atunci cand este combinat cu cele doua, este reteta succesului. Dar, care sunt cele mai indicate exercitii pentru antrenamentul cu greutati atunci cand se vizeaza pierderea in greutate.

greutăți pentru slăbire

Ei bine, specialistii sunt de parere ca cea mai buna alegere sunt exercitiile care solicita cat mai multi muschi. Cu alte cuvinte, exercitiile de baza: genuflexiuni, fandari, burpees, flotari etc.