5 Moduri Prin Care Somnul Te Poate Ajuta Sa Slabesti

Cum sa slabesti in somn. Cum să slăbești în timp ce dormi

Află cea mai mică ofertă din piață!

Focaccia cu parmezan

Există o explicație biologică a posibilității de a slăbi în timp ce dormi, dar, ca acest proces natural să funcționeze, este necesar să respecți câteva reguli. Dacă le vei urma, în doar patru săptămâni ai putea pierde până la 8 kg, toate topite în timpul somnului de noapte, scrie Femeia.

Sub influența anumitor hormoni, procesele biologice din corp nu sunt la fel și ziua, și noaptea. De exemplu, în perioadele de veghe, organismul are nevoie de glucide, care sunt o sursă rapidă de energie. În schimb, când dormi și în timpul exercițiilor fizice înot, ciclism, jogging etc.

Te-ar putea interesa si:

În perioada hibernării, deși nu se hrănește, ci doar doarme, ursul supraviețuiește grație rezervelor de grăsimi acumulate pe timpul verii, care îi oferă suficientă energie să-și asigure funcțiile vitale: temperatura, respirația, circulația sângelui etc. Ei bine, somnul de noapte la om este comparabil cu hibernarea la urși. Și noi ardem grăsimi în timp ce dormim, cu condiția să mâncăm sănătos seara și să ne culcăm relativ devreme, ca să dormim suficient și bine. HGH, hormonul-cheie Pe seară, când lumina zilei scade treptat, corpul începe să melatonină.

Data publicarii: 27 Iulie Data actualizare: 27 Iulie O mare parte dintre persoanele care isi doresc sa slabeasca nu iau in calcul faptul ca, pe langa alimentatie, somnul are o mare importanta. Dincolo de inlocuirea alimentelor si de planificarea fiecarei mese, este foarte important si cum dormim.

Transportat de sânge, acest hormon ajunge la celule și le avertizează că se lasă noaptea. Drept urmare, ele își modifică metabolismul.

regim de slabit ieftin burta grăsime pierde în greutate

Cheia întregului proces de slăbire nocturnă este hormonul de creștere HGHcare ordonă corpului să utilizeze ca sursă de energie rezervele de grăsimi. Tot el guvernează procesele de reparare și regenerare a celulelor și țesuturilor: oase, cartilaje, mușchi, piele, organe etc. Ești curioasă să afli ce reguli ar trebui să respecți ca să începi să slăbești în somn?

a spus să piardă în greutate am slabit cu herbalife

Nu mânca târziu! Ideal ar fi să iei cina între orele 18 și 19, cu cel puțin trei ore înainte de culcare.

Câte calorii arzi când dormi

În acest fel, sistemul digestiv își termină treaba până la ora de culcare și poate intra în repaus. Dacă iei cina devreme, nivelul insulinei, grăsimilor și glucidelor din sânge scade foarte mult, iar asta stimulează creierul cum sa slabesti in somn secrete o cantitate mai mare de hormon de creștere.

Proteine, nu glucide La masa de seară, consumă strict proteine carne, pește, ouă, iaurt, brânză și legume salată, varză, ardei, avocado, roșii etc. Supele de legume sunt o alegere bună pentru cină.

Din pacate, multi oameni nu dorm suficient. Interesant este faptul ca din ce in ce mai multe studii dovedesc faptul ca somnul poate fi factorul lipsa pentru multi oameni care se lupta cu kilogramele in plus. Lipsa somnului este un factor major de risc pentru cresterea in greutate si obezitatea Somnul sanatos a fost, in mod repetat, legat de un indice de masa corporala mai mare IMC si de cresterea in greutate.

În schimb, evită rădăcinoasele cartofi, morcoviprecum și glucidele cum sa slabesti in somn, cartofi, dulciuri, orez, paste, orice preparat din făină. O masă bogată în proteine îți furnizează aminoacizi prețioși, precum arginină și lizină, care stau la baza sintezei hormonului de creștere.

folosind ephedra să piardă în greutate bicicleta de slabit

Glucidele însă cresc foarte mult nivelul insulinei, care blochează arderea nocturnă a grăsimilor pentru cel puțin cinci ore.

Ba, mai mult, insulina diminuează secreția HGH și favorizează stocarea grăsimilor.

Câte calorii ardem zilnic

Așadar, fără glucide la cină! Culcă-te cum sa slabesti in somn Organismul începe să producă hormonul de creștere în faza de somn profund, la circa o oră și jumătate după ce ai adormit.

HGH descarcă energia de care corpul are nevoie direct din depozitele de grăsimi, cu condiția ca nivelul insulinei din sânge să fie scăzut, însă acționează doar până în momentul trezirii: dimineața, îi ia locul alt hormon cortizolulcare pregătește corpul pentru o nouă zi de activitate.

Drept urmare, e important să dormi bine și suficient, ca hormonul de creștere să ardă cât mai multe grăsimi posibil. Citește și:.