Amalia Năstase vrea să slăbească 30 kg! Ține o dietă care durează doar 28 de zile!

Amalia nastase dieta 28 zile

  1. Dieta oloproteică. Meniul cu care Amalia Năstase a slăbit 12 kilograme
  2. Post intermitent pentru slabit
  3. Amalia Năstase a slăbit 30 de kilograme în 6 luni urmând această dietă Regim slabire amalia nastase
  4. Masca de slabit

Amalia Năstase a renunțat la dietă după ce a slăbit 32 kg. Ce face pentru a nu cădea pradă tentațiilor 16 decembrie Share Amalia Năstase a slăbit 32 de kilograme într-un anFoto: arhivă personală A reușit să dea jos 32 de kilograme într-un an, iar acum, Amalia Năstase se află într-o formă de zile mari.

Fosta soție a lui Ilie Năstase a dat dovadă de ambiție și a ținut cu sfințenie dieta oloproteică la care s-a înhămat la începutul luiiar rezultatul este mai mult decât satisfăcător.

îndepărtați burta și spatele slabire funk

Femeia de afaceri a renunțat la plăcerile culinare pentru a se bucura de o sănătate de fier și de un trup ca în anii de liceu. De ceva timp, Amalia a renunțat la dietăînsă a învățat să mănânce controlat, sănătos, fără excese.

  • Informații despre amalia nastase
  • În urmă cu cinci ani, Amalia Năstase arăta perfct și își arăta mereu trupul fără cusur în rochii mulate sau pantaloni din piele.

Ba mai mult, chiar dacă medicul i-a dat undă verde pentru a profita de micile plăceri gastronomice o dată pe săptămână, aceasta nu vrea să "derapeze" de la ceea ce și-a însușit, așa că se mulțumește doar să miroasă prăjiturile.

Nu le gustă chiar dacă le gătește pentru familie, căci nu vrea să calce strâmb nici măcar o dată.

cura de slabire youtube perele ajuta la slabit

Tăria ei este cu atât mai mare cu cât iubește preparatele dulci și pâinea, lucruri la care a renunțat de tot. Nu mănânc zahăr, pâine, cartofi. E un stil de viață, nu mai poți să te întorci la ce mâncai înainte când ai avut un stil haotic. O să țin cont toată viața de aceste mâncăruri, pe care nu le mai pot mânca.

provocarea de 7 zile pierde burta gras să piardă în greutate în mod natural în 7 zile

Am renunțat la prăjituri și pâine. Eu gătesc foarte multe dulciuri pentru acasă: tarte, cozonaci, eclere.

Regim slabire amalia nastase, Cât a slăbit Amalia Năstase

Deci eu le fac, nu le gust. Le fac pentru fete, pentru Răzvan, pentru prieteni.

Joi, 06 iunie Ultimul update Sâmbătă, 11 iulieAmalia Năstase a detaliat dieta cu care a reușit să slăbească foarte mult într-o perioadă de timp relativ scurtă. În ultima vreme, Amalia Năstase, fosta parteneră de viață a lui Ilie Năstase, a reușit să slăbească foarte mult. Acesta a dat jos 20 de kilograme în mai puțin de trei luni. Amalia Năstase a revenit la rochii cu aproape patru numere mai mici.

Eu sunt un om care dacă miroase sau vede dulciuri se liniștește. Când mănâncă ceva Răzvan amalia nastase dieta 28 zile fetele, iau și eu și miros", a mai spus Amalia pentru sursa citată.

Amalia Năstase s-a pus din nou pe slăbit. La ce dietă a apelat de data aceasta

Ce este dieta oloproteică Amalia Năstase a renunțat de tot la dulciuri. Se mulțumește doar să le miroasăFoto: captură Instagram Dieta oloproteicădenumită liposucţia alimentară, ajută la eliminarea grăsimii acumulate în zona abdominală şi se bazează pe două componente esenţiale.

Vorbim despre dieta alimentară şi terapia cu suplimente alimentare proteice, cu vitamine, minerale şi colagen. Are o durată de 21 până la 28 de zile, timp în care se scot din alimentaţie zahărul şi carbohidraţii.

Episodul cu Revelionul rusesc

Dacă unii pacienți pot avea amalia nastase dieta 28 zile mese pe zi, alții pot avea doar două. Ține de greutatea pe care o au, de anumite reglaje care trebuie făcute în organism și de cât trebuie și își doresc să slăbească. Sursa foto: Facebook Amalia a ţinut dieta oloproteică, în care poţi mânca iepure, carne slabă de viţel, vită, file de porc slab, dar şi piept de pui sau de curcan ori peşte dorada, cod sau somon sălbatic, creveţi, cod, anşoa, ştiucă, merluciu, biban, ton, sepie, calamar, în gramaje variabile pentru fiecare pacient în parte şi la mese stabilite individual, cu medicul.

Dieta oloproteică. Meniul cu care Amalia Năstase a slăbit 12 kilograme

La capitolul legume există o listă generoasă: anghinare, fenicul, flori de dovleac, andive, ciuperci, vinete, napi, ridichi, varză, dovlecei, roşii de salată, zucchini, ardei gras, mărar, salate, spanac, frunze de sfeclă.

Medicii permit şi combinaţiile de carne şi legume. Citește și:.