Carbohidraţii şi indicele glicemic în diete şi cure de slăbire

Indicele de slăbire

Cea mai eficientă metodă pentru scăderea în greutate şi menţinerea acesteia este, după cum indică numeroase studii efectuate de specialiştii în nutriţie, aceea a dietelor care utilizează indicii glicemici.

Ce influență are IG asupra siluetei? Dar ce este indicele glicemic?

Michel Montignac a fost primul care a avut ideea de a folosi indicele de slăbire în tratamentul obezităţii. Ca urmare a descoperirii, el este recunoscut de majoritatea specialiştilor ca un deschizător de drumuri pe calea eforturilor de a ajunge la silueta ideală.

indicele de slăbire

Ce presupune de fapt această metodă? Gabriela Man. Scopul este obținerea și menținerea unei greutăți normale Totuşi, ţelul nu este doar slăbirea, ci şi menţinerea greutăţii normale. Astfel, cel mai important aspect în reprezintă conştientizarea faptului că pentru a fi suplu e necesară schimbarea stilului de viaţă.

indicele de slăbire

Din fericire, întreţinerea bazată pe utilizarea indicilor glicemici este foarte permisivă, iar pe termen lung este înlăturată definitiv cauza care te-a îngrăşat. Dacă sări peste mese vei avea o slăbire mai lentă. În rest, poţi bea ceaiuri din fructe, cafea decofeinizată, cicoare.

🍀Am băut timp de 1 lună apă cu lămâie și iată ce s-a întâmplat - Eu stiu TV

Menținerea greutății 1. Niciodată nu asocia grăsimile cu alimentele cu Indici glicemici medii şi mari. Alimentele cu Ig mediu pot fi consumate fără restricţii, însă nu se asociază cu grăsimi.

indicele de slăbire

Acestea pot fi consumate numai în combinaţie cu alimentele cu indice glicemic mic legume, fructe, lactate degresate. Este interzis consumul frecvent al alimentelor cu Ig mare, fiind luate în calcul ca şi abateri.

indicele de slăbire

Lista alimentelor în funcţie de Indicele glicemic Mic: afine, andive, ciuperci, fasole boabe, alune, ardei, avocado, verdeţuri mărar, pătrunjel, oregano etc. Mediu: ananas, bulgur, caise uscate, cartofi dulci, cereale complete, fulgi de cereale integrali, kiwi, lapte de cocos, macaroane grâu dur, spaghete fierte al dente, pâine integrală naturală, mango, orz, ovăz, paste făinoase integrale, făină integrală de grâu, smochine uscate, struguri etc.

Mare: amidon de cereale, de cartofifăină albă, zahăr alb sau brun, orez alb, cartof, porumb, banană, bere, castane, cereale rafinate, băuturi dulci, miere, rădăcinoase fierte, pepene galben, pepene roşu, curmale, cuş-cuş, dovleac, dulceaţă, mălai, glucoză, griş, sfeclă fiartă, stafide, inclusiv orice produs preparat cu indicele de slăbire acestei liste biscuiţi, piure de cartofi, păine albă, etc.

indicele de slăbire

Prăjitură cu fructe din reţetarul personal : poate avea ingrediente ca ouă, faină, zahăr, struguri. Ouăle conţin grăsimi, deci toate celelalte ingrediente din reteţă trebuie înlocuite cu indicele de slăbire cu Ig mic. Excepţii importante!

indicele de slăbire

Deşi lactatele proaspete au Ig mic, este bine să eviţi consumul frecvent din cauza proteinelor din zer care au efect de stimulare a secreţiei de insulină exact ceea ce se încearcă să fie corectat. Orezul basmati, mai ales în amestec cu orez sălbatic, poate fi consumat în asociere cu grăsimi, în ciuda faptului că are un indice glicemic deci poate fi cafea profundă de slăbire în combinaţie cu ouă, carne etc.

Dietă şi slăbire Sănătate Dieta indicelui glicemic face furori. Ca să înţeleg foarte corect — şi să îţi pot explica şi ţie - am apelat la dr. Deci câştigi, dintr-o dată, şi la capitolul sănătate, şi la capitolul formă fizică. Dieta IG funcţionează perfect şi ca regim de întreţinere.

Reguli generale — La salate foloseşte ulei de măsline extravirgin şi zeamă de lămâie.