Ce masuri trebuie sa iei ca sa scapi de soldurile proeminente si coapsele pufoase?

Slabit solduri si coapse

Mușchii picioarelor ar trebui să fie extrem de relaxați, exerciții fă-o într-un ritm rapid. Începeți cu 50 de mișcări. Creșteți treptat ritmul, ducând numărul de mișcări la Odihnește-te de două ori în acest proces.

slabit solduri si coapse

Luați poziția de pornire la fel ca in primul exercitiu. Întins pe spate, ridicați picioarele într-un unghi drept, îndoiți ușor genunchii și relaxați-vă complet mușchii. În această poziție, încrucișați piciorul stâng cu dreapta, dreapta cu stânga.

Prima săptămână - bodyflex

Efectuați exercițiul într-un ritm rapid de aproximativ de ori. Poziția de pornire: stați în stânga de spătarul scaunului cât mai aproape posibil. Țineți-vă de spate cu mâna stângă, acest lucru va ușura puțin exercițiul. Începeți să efectuați balansări vesta slabit decathlon cu piciorul drept înainte, în sus, spre stânga.

slabit solduri si coapse

Repetați exercițiul de aproximativ 10 ori. Schimbați poziția, întoarceți partea cealaltă. Repetați exact leagăn numai cu piciorul stâng. Nu uitați să utilizați respirația corectă.

Pungă grea pentru a pierde grăsime Pachet ardere a grăsimii. Cel mai bun mod de a pierde grăsimea șoldului 5 tabieturi de inclus în dieta zilnică dacă vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen 6 moduri simple de a pierde grăsimea de pe burtă.

Încercați să vă încărcați mușchii cât mai mult posibil, balansați-vă piciorul mai activ și cât mai larg posibil, nu fi leneș. Poziția de pornire: stând pe podea, îndoiți genunchii și ridicați-vă picioarele cât mai aproape de șolduri. Puneți palmele pe spatele podelei.

În această poziție, îndoiți încet genunchii la stânga și la dreapta, încercând să atingeți podeaua. Repetați exercițiul de de ori. Poziția de pornire: stând pe podea, ține palmele lângă șolduri, așezați picioarele în unghi drept față de trunchi. Încercați să vă păstrați mușchii În suspans.

slabit solduri si coapse

Cădeți pe spate fără a schimba poziția picioarelor. Apoi reveniți la poziția inițială. Legănați până când faceți exercițiul de aproximativ de ori. Cum să scapi de excesul de la șolduri și abdomen O siluetă frumoasă și zveltă este visul oricărei femei, dar nu toată lumea este pregătită să lupte pentru idealurile dorite. Dacă aveți dorința slabit solduri si coapse încrederea că aveți suficientă răbdare și perseverență în atingerea scopului dvs. De unde să începeți să vă îndepărtați coapsele?

În primul rând, vom măsura separat volumul slabit solduri si coapse fiecărui picior, alegem un loc larg. Notează-l într-un caiet, jurnal sau caiet. Este mai bine să scrieți într-un tabel: data, volumul șoldurilor picioarelor stângi și drepte. Aceste măsurători vor trebui făcute în fiecare săptămână. Va exista un stimulent pentru a avansa spre obiectivul stabilit, starea de spirit slabit solduri si coapse va îmbunătăți considerabil! Începeți luni dimineața cu body flex pentru coapse.

Vă va ajuta la eliminarea zonelor cu probleme, vă va face subțire și în formă.

Gigel pe 4 Iulsa mai radem putin :D citesc numai tampenii, sa incepem: dar nu am haltere, ce pot face acasa? Vreau sa slabesc mai ales la solduri dar nu reusesc!!

În mod ideal, stăpâniți întreaga gamă. Bodyflex te ajuta sa arzi grasimea si sa slabesti in locurile potrivite. Poziția de pornire - genunchii sunt pe podea.

План дневен диета

Cu coatele îndoite, sprijiniți pe podea, luăm piciorul drept în lateral în unghi drept, în timp ce piciorul este pe podea. În această poziție, respiră și ține-ți respirația, trăgând mușchii abdominali și intră în poziția de pornire.

Expirând, ridicați piciorul întins la nivelul coapsei și trageți înainte spre cap. Piciorul rămâne drept, degetul piciorului nu trebuie tras. În această poziție, ține-ți din nou respirația timp de 8 secunde.

A doua săptămână - adăugarea de masaj și frecare

Exercițiu video acasă Se va strânge interiorul coapsei. Poziția de pornire este să stai pe podea fără a-ți ridica călcâiele de pe podea. Trageți degetele picioarelor spre dvs. Apoi, odihnește-ți mâinile pe podea, ține-ți trunchiul pe brațele drepte.

Cum să pierzi grăsimea coapsei | fro - Cum să pierzi.

În această poziție, inspiră și ține-ți respirația. Când expirați, mutați brațele înainte, îndoite în talie, puneți mâinile slabit solduri si coapse fața slabit solduri si coapse.

Se simte întinderea coapselor.

slabit solduri si coapse

În această poziție, zăboviți timp de 8 secunde și lăsați mușchii să se relaxeze. Repetați de 3 ori. Va strânge coapsele exterioare și va îndepărta părțile laterale. Poziția de pornire este să stai pe podea cu genunchii îndoiți, astfel încât genunchiul stâng să fie deasupra celui drept, iar piciorul drept să fie îndreptat.

Pune mâna stângă la spate și mâna dreaptă pe genunchi. Inspiră și trage în stomac, ținându-ți respirația. După expirare, schimbăm poziția.

Arzatoare de grasimi sci mx Cum să pierzi 17 grăsimi corporale

Transferăm greutatea corpului în mâna stângă. Cu dreapta tragem spre noi genunchiul stang.

Întoarcem corpul corpului spre stânga, privim înapoi. Se simte întinderea musculară. În această poziție, țineți timp de 8 secunde și relaxați-vă.

Repetați exercițiul de 3 ori în fiecare direcție. Antrenament video În prima săptămână, amânăm ora cinei cu o oră mai devreme. Dacă aveți obiceiul de a lua cina la ora 22, reprogramați-o la ora În mod ideal, cina nu mai târziu de ora Fanii gustărilor de noapte vor avea o perioadă mult mai dificilă. Așa decurge prima săptămână de reducere a șoldului. Luni luăm măsurători și le introducem în tabel.

Dacă observați o schimbare, continuați cu exercițiul. Dacă rezultatul este invizibil sau vrei să accelerezi, adaugă o procedură de seară din a doua săptămână.

Bodyflex pentru solduri ramane, cina se amana cu o ora mai devreme.

Exercitii pentru a Scapa de Aripioare

Dacă reușiți să ajungeți la ora 18, nu o transferați timp de o oră. Seara mai adaugam o procedura: frecarea pielii cu o perie speciala uscata si masajul picioarelor. Frecarea uscată este considerată anticelulitică.

Triturarea Începeți cu degetele și mâinile.