Slăbește acasă - Program de instruire - hotelelisei.ro

Programe de slabit la sala. Program de exerciții pentru slăbit acasă

3 reguli pentru dieta de slăbire

Obiectivul unui program de slăbit este să facă vizibili mușchii pe care ți i-ai sculptat. În acest scop, trebuie să pierzi din masa de grăsime sau adipoasă fără să pierzi din masa musculară, dar tocmai acest lucru reprezintă principala dificultate.

Slabeste cu 6 Week Challenge

De fapt, este o chestiune de dozare, rigoare și precizie. În niciun caz programul nu trebuie asociat cu un regim alimentar strict cu scopul de a scădea în greutate și în masă musculară.

Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara. Acest efectul numit EPOC despre care iti vorbeam si mai sus e motivul pentru care HIIT-ul arde mai multe grasimi decat antrenamentul in ritm constant, chiar daca dureaza mult mai putin.

Un program de slăbit înseamnă, prin urmare, o distribuție bună a macronutrienților, asociată cu un antrenament de bodybuilding de bază. Când ești în perioada de slăbit, urmezi o dietă hipocalorică.

programe de slabit la sala

Această reducere de aporturi energetice implică o schimbare în programul tău de bodybuilding. Dacă păstrezi același ritm de pregătire, trebuie să adaptezi în mod inevitabil sesiunile de bodybuilding volumul de muncă și intensitatea exercițiilor.

Antrenamentul muscular poate cuprinde între 5 și 10 serii a câte de repetări cu o greutate medie și cu un ritm rapid de execuție evident, de fiecare dată, antrenamentul se va stabili în funcție de morfologia fiecăruia.

  • Trebuie să piardă în greutate în 7 săptămâni
  • Ceai verde cu lapte pentru slabire
  • 16 Exercitii de slabit pentru femei pe care le poti executa acasa sau la sala

Pentru a obține rezultate vizibile, efectuează 3 sesiuni de acest tip pe programe de slabit la sala. Practicanții pasionați pot alege să-și schimbe sesiunile făcând antrenamente precum: HIT high intensity training HIIT high interval intesity training.

programe de slabit la sala

Aceste antrenamente expres te vor ajuta să arzi grăsimea fără să pierzi masă musculară. Trebuie să eviți antrenamentele cardio-vasculare prea lungi care ar putea favoriza catabolismul muscular. Acesta cuprinde exerciții burpees, sprints, thrusters, squats jump etc.

programe de slabit la sala

Cel mai important într-o perioadă de slăbit este să se limiteze pierderea de masă musculară. Teoretic, ritmul cardiac maxim este minus vârsta ta.

programe de slabit la sala

Pentru a lucra corect și a nu afecta progresul, fă câteva sesiuni de cardio training la intensitate moderată, între antrenamentele de bodybuilding. Continuă cu 2 sesiuni de 30 de minute pe săptămână, nu mai mult.

O perioadă de slăbit se face în medie de 2 ori pe an.

Program de exercitii pentru slabit acasa sau la sala

Pentru a fi eficient, trebuie să dureze aproximativ 2 luni. Ai putea să crezi că, din momentul în care grăsimea sau celulele adipoase începe să îți ascundă mușchii, trebuie să începi un program de slăbit. Acest lucru pare simplu, însă depinde de fiecare morfologie, metabolism și criterii personale. De asemenea, poți calcula indicele de grăsime IMG, care nu trebuie confundat cu indicele de masă corporală, IMC care se calculează ca procent. Aceste două aspecte trebuie programe de slabit la sala în considerare întotdeauna deoarece dificultatea slăbitului este evitarea scăderii masei musculare.