Please wait while your request is being verified...

Diete japoneze de slabit

Conținutul

    diete japoneze de slabit

    Dieta japoneză se ţine două săptămâni şi este permisă doar o dată pe an deoarece poate slăbi organismul. În plus,este o dietă săracă în calorii şi nu permite consumul de sare,zahăr,alcool,pâine sau alte produse alimentare,cu excepţia celor din meniu. Meniul dietei japoneze: Ziua 1 Mic dejun— o ceaşcă de cafea neagră sau ceai; Prânz-două ouă fierte tari,o salată de salată verde cu ulei de măsline şi un suc de roşii; Cină-peşte la cuptor sau grătar,salată de salată verde cu ulei de măsline.

    A doua zi Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră; Prânz-peşte la cuptor sau grătar şi salată de salată verde cu ulei de măsline; Cină-două bucăţi de carne de vită diete japoneze de slabit şi un iaurt scăzut în grăsimi.

    diete japoneze de slabit

    A treia zi Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră; Prânz-un ou fiert tare,un morcov feliat stropit cu ulei diete japoneze de slabit măsline şi suc de lămâie; Cină-mere. A patra zi Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră; Prânz-o bucată de păstârnac sau fenicul ras,doi cartofi prăjiţi în ulei de diete japoneze de slabit şi un măr; Cină-două ouă fierte tari,două bucăţi de carne de vită fiartă şi o salată de salată verde cu ulei de măsline.

    diete japoneze de slabit

    Ziua a cincea Mic dejun-un morcov feliat stropit cu ulei de măsline şi suc de lămâie; Prânz-peşte la cuptor sau fiert şi suc de roşii; Cină-peşte fiert sau la grătar şi o salată de salată verde şi ulei de măsline. A şasea zi Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră; Prânz-carne de pui fiartă sau la grătar,o salată de salată verde cu ulei de măsline şi suc de lămâie; Cină-două ouă fierte tari,un morcov feliat stropit cu ulei de măsline şi suc de lămâie.

    A şaptea zi Mic dejun-o ceaşcă de cafea neagră sau ceai verde; Prânz-două bucăţi de carne de vită fiartă şi fructe; Cină-alege orice vrei de la celelalte zile,în afară de ziua 3.

    diete japoneze de slabit

    Repetă meniul dietei japoneze de la 8 la 14,cu aceleaşi alimente pe care le-ai mâncat şi în primele 7 zile.